feedback werkt!

Veel mensen vinden het geven van feedback lastig. Ze zijn bang om een ander te kwetsen. Goede feedback is juist bedoeld om een ander te laten leren. Geen feedback betekent dan ook dat je de ander een kans om te leren en ontwikkelen ontneemt. Jammer. Feedback is bij uitstek bedoeld om in een organisatie of team met elkaar te leren en ontwikkelen. Goede samenwerking valt of staat ook met het geven, vragen en ontvangen van feedback. Daarbij gaat het niet alleen om kritische feedback, maar zeker ook om waardering voor elkaar uit te spreken.

Met de training ‘feedback werkt’ leert u op effectieve en praktische wijze feedback geven, vragen & ontvangen.
 
Onderwerpen:
•   Wat is feedback?
•   Waarom is feedback belangrijk?
•   Waar gaat het over?
•   Wanneer geef je feedback?
•   Feedback geven
•   Verschillende communicatiestijlen
•   Feedback ontvangen
•   Vragen om feedback
•   Feedback 2.0 (feedback & tools)
•   Feedback, en dan?
 
samenvatting
Met de training ‘feedback werkt!’ leert u op effectieve wijze omgaan met feedback.

trefwoorden 
training, feedback, samenwerken, communicatiestijlen, waardering, tools